بیوگرافی کامل بهزاد لیتو

بیوگرافی کامل بهزاد لیتو

امروز در خدمتتون هستیم با بیوگرافی کامل بهزاد لیتو بهترین خواننده رپ فارسی و یوتیوبر | لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید، گرد آوری شده در وبسایت گلچین 98

بیوگرافی کامل بهزاد لیتو

◎◎✧ زندگینامه لیتو ✧◎◎

بهزاد داورپناه ملقب به بهزاد لِیتو زاده ی ۵ اسفند ۱۳۷۰ متولد شده اصفهان میباشد.خواننده، یوتیوبر و ترانه‌نویس ایرانی است. موسیقی او شامل سبک‌های رپ فارسی و هیپ هاپ می‌شود. او ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد و بعدها برای همکاری با زدبازی به اوج شهرت خود رسید.

 

◎◎✧ آغاز حرفه ی موزیک ✧◎◎

لیتو از ۱۴ سالگی‌اش شروع به نوشتن شعر کرد و آرزو داشت که روزی بتواند شعرهایش را در کتابی بنویسد و به چاپ برساند. اما با بزرگتر شدنش با موسیقی رپ آشنا شد؛ سپس بخاطر علاقه بسیاری که به موسیقی داشت، تصمیم گرفت که فعالیت خوانندگی را آغاز کند .

وی خوانندگی را از ۱۶ سالگی‌اش {زمانی که ساکن تهران بود} فعالیت خود آغاز کرد و زمانی که به دبی سفر کرد، به شکل حرفه‌ای ادامه داد. در ابتدای شروع فعالیتش، عضو گروه پایدار شد و سپس با انتشار آهنگ‌هایی مانند «فوق‌العاده»، «فردا» و «دادیم رفت تو رو»، باعث شد طرفداران زیادی جذب کند.

 

◎◎✧ ازدواج ✧◎◎

بهزاد لیتو در حال حاضر مجرد می‌باشد و به شایعه‌هایی مبنی بر دوستی لیتو و ترلان پروانه بازیگر زن ایرانی پاسخ داد بین ما دوستی عاشقانه نیست و ترلان پروانه را از نزدیک ندیده‌است و یک دوستی کاملاً رفاقتی و درحد پیامک است.

 

◎◎✧ کلیپ معروف لیتو و دبیر عربی ✧◎◎

لیتو در یک اقدامی عجیب برای چنل یوتیوب خود ویدئویی ساخت که معلم عربی جنجالی و اینستاگرامی به نام ادیب شیخ‌بهایی در آن ویدئو حضور داشت و در آن ویدئو الفاظ رکیکی به کار رفت. و اون ویدیو در یوتیوب ۹۰۸ هزار بازدید دریافت کرد و ادیب شیخ بهایی در کنسرت لیتو حضور داشت.

 

◎◎✧ علایق های لیتو ✧◎◎

بیشتر غذاهای هندی و انواع برگر را دوست دارم. و غذاهای ایرانی قرمه سبزی ، فسنجان و کباب ، و غذاهای هندی دال و کاری را دوست دارم.

وی میگوید گلشیفته فراهانی بازیگر مورد علاقمندم است ، به ریسک هایی که در زندگی اش کرد خیلی احترام می گذارم در واقع گلشیفته یه اسطوره برای همه ما ایرانی ها است.

من عاشق ورزش کردنم ، تنیس خیلی دوست دارم عاشق فوتبالم ، اسکی ، اسنوبرد ، فکر کنم بعد از موزیک، ورزش بزرگ ترین چیزیه که دوست داشتم ادامه‌ش بدم.

طرفدار تیم پرسپولیس در ایران و رئال مادرید در خارج از کشورم و و خیلی  به کریستیانو رونالدو علاقه دارم.

◎◎✧ معروفترین آهنگ های لیتو ✧◎◎

عجب چیزیه ، تولد ، فوق العاده ، بی معرفت ، دادیم رفت تورو ، زوم ، مثه قبل نیست ، رسیدم به تش ، مری جین ، ماماسیتا ، برنامز چیه ، بتکون ، لاین بازی ، بیزنیس ، گل من و… موزیک های خیلی معروفی دارد این بخشی از بهترین کاری های وی می‌باشد.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. شمارش آرا: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید