بیوگرافی کامل حصین

بیوگرافی کامل حصین

امروز در خدمتتون هستیم با بیوگرافی کامل حصین خواننده رپ فارسی لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید، گرد آوری شده در وبسایت گلچین 98

بیوگرافی کامل حصین

بیوگرافی کامل حصین

حسین رحمتی نام هنری وی (حصین ابلیس) متولد ۱۲ مرداد ۱۳۶۷ [34 ساله] زاده مشهد مقدس می‌باشد.

فعالیت هنری حصین

حصین خواننده و ترانه‌ سرای سبک رپ فارسی است که از سال ۱۳۸۱ تا اکنون در این زمینه فعالیت می‌کند و یکی از موفق ترین خوانندگان رپ فارسی می‌باشد.

حصین فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ارتباطات از دانشگاه ارمنستان می باشد. حصین همکاریهای مشترک با هیچکس، رضا پیشرو، امیر تتلو، صادق، علی اوج، شایع و… داشته.

حصین در سن ۱۵ سالگی رپ رو اغاز کرد به عبارتی حصین از سال ۱۳۸۱ کارش را با گروه ۰۵۱ و آهنگ تو زنده میمونی آغاز نمود. اعضای اولیه گروه ۰۵۱ حسین ابلیس، کنبین، رضا، مستر کیلر و مبهم بودند که بعدها کسان دیگری مثل حسین تهی نیز به گروه پیوستند. بدلیل اینکه اکثر اعضای گروه اهل مشهد بودند. نام ۰۵۱ را که از ابتدای کد شهر مشهد گرفته شده بود برای گروه خود انتخاب کردند.

دومین آهنگ این گروه کل کل نکن بود که نخستین دیس رپ پارسی بود که بعد از این آهنگ، آهنگهای سبک کل کل و دیس از سوی دیگر رپکن ها بیشتر منتشر شد. بعد از این کارها نوبت به آهنگ سیاسی ۱۸ تیر رسید که یکی از پر سر و صداترین کارهای سیاسی تا به امروز بوده است.

حصین در گروه ۰۵۱ آهنگهای نسبتاً زیادی را بیرون داد. آهنگهای این گروه در ابتدا روی سایت مخصوص گروه قرار می‌گرفت، البته بعضی از سایتهای آن دوره هم کارهای ۰۵۱ را پخش می‌کردند. گروه ۰۵۱ حدود ۴ سال پا بر جا ماند و به یکباره به شکل عجیبی فروپاشید. حصین برای تحصیل به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری در رپ فارسی شد که هنر علی مجیدی و موسیقی‌های تلفیقی او نقش بسزایی در این امر داشت.

ازدواج حصین

حصین در ارمنستان با خانمی به نام ژاله آشنا می شود و بعد از مدتی هم با هم ازدواج می کنند.

مسائل حقوقی

در فوریهٔ ۲۰۱۳ او و صادق به دلیل حمل ماری‌جوانا در ارمنستان دستگیر شدند و گزارشی در مورد جرم آن‌ها در شبکهٔ تلویزیونی رسمی ارمنستان پخش شد.

او توسط نیروی انتظامی مشهد، با حمله به منزلش و ضبط آلات موسیقی‌اش در روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ۸۶، به اتهام توهین به مسئولان و تهیهٔ نوارها و ترانه‌های سیاسی دستگیر شد.

معروف ترین آهنگ های حصین

سنگین ، دلخوشی ، خواب راحت ، من ، ردپا ، شبا ، برد و باخت ، حقیقت ، صبح ظهر شب ، آسمون ، پر ، خفن ، Q69 ، گرگ ، چالیم 2 ، منو نترسون ، ۱۲ به بعد ، چپه ، دیدگاه ، شکوندی هرچی بود ، ترافیک جنسی ، تو مستی ، صبحونه و….

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید