بیوگرافی کامل پوریا پوتک

بیوگرافی کامل پوریا پوتک

امروز در خدمتتون هستیم با بیوگرافی کامل پوریا پوتک بهترین خواننده رپ فارسی | لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید، گرد آوری شده در وبسایت گلچین 98

بیوگرافی کامل پوریا پوتک

بیوگرافی پوتک

ﭘﻮﺭﯾﺎ ﻋﺮﺏ ﻣﻠﻘﺐ ﺑﻪ ﭘﻮﺭﯾﺎ ﭘﻮﺗﮏ متولد تیر ماه سال ۷۱ در ﺗﻬﺮﺍﻥ ، یوتیوبر ، خواننده و ﺁﻫﻨﮕﺴﺎﺯ ﻭ ﺭﭘﺮﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ و ﻓﻠﺴﻔﯽ است که هم اکنون ساکن اوکراین می باشد (ولی بدلیل جنگ به کشوری دیگر سفر کرده است).

پوتک یکی از بهترین رپرهای نسل سوم میباشد و همچنین یوتیوبر معروف.

سبک شعر های «پوتک» اعتراضی با زبان تند و همراه با بیان مفاهیم فلسفی و عقیده ای است.

انتشار آلبوم های پیاپی با ساختار تکست نویسی قوی ، باعث شناخته شدن هرچه بیشتر پوریا در سال ۹۴ شد.

آلبوم های معروف

پوتک 15 آلبوم به صورت رسمی به نام های «نسخ» «خدامرده» ،‌ «۱۳» ،‌ «چنگار۱» ، «چنگار۲» ، «چنگار۳» ، «اورانجوا» ، «خودکشی» ، «الفبت» ، «تولد بعد از خودکشی» ، «313» ، «هشت و هشت» ، «خودکشی 2» ، «پیامبر» و «روتشیلد» تعداد زیادی سینگل ترک منتشر شده است.

سه آلبوم اول پوریا در زمان اقامت وی در ایران ضبط و پخش شد «پوتک» کاور آلبوم «خدامرده» را برپایه نمادگرایی منتشر و پس از آن در تک تک مجموعه هایش این خصوصیت را تکرار کرد .

وی اولین فعالیت حرفه ای را در ۱۸ سالگی با آلبوم «نسخ» شروع کرد که ۱۳ ترک را شامل میشود.

ترک هایی دارای شعرهای تند سیاسی فلسفی و آهنگسازی و میکس مستر توسط حمید منفی انجام شد.

ازدواج پوتک

پوریا پوتک از سال ۲۰۱۴ با یک دختر اوکراینی به نام یولیا دوست بوده و در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ با او ازدواج کرده است و الان دارای یک فرزند دختر به نام دیانا میباشند.

مسائل حقوقی

در سال‌ نود و چهار حواشی پوریا پوتک مربوط به دستگیری و زندان رفتن این فرد می شد .

گفته شده است که پوریا در سال نود و چهار یک تصادف رانندگی داشته است که همین علت دستگیر و به مدت یک سال به زندان افتاده است.

گفته شده است که پس از گذشت یک سال یعنی در سال نود و پنج مشکلات قضایی پرونده وی حل شده است و آزاد شده است.

دلیل لقب پیامبر پوتک

همان طور که در مطالب پیشین ذکر شد، پوریا پوتک ترک ها و آلبوم های بی نظیری را در دسترس قرار داده است. یکی از محبوب ترین آلبوم هایی که با این خواننده فارسی زبان رپ تعلق دارد، آلبومی به نام پیامبر می باشد. این آلبوم در سال ۱۳۹۹ ضبط گردید و در اواسط آن سال در دسترس رپ دوستان قرار گرفت. این آلبوم شامل ۱۳ ترک می باشد که ترک رپ ما، به شهرت و محبوبیت بیشتری دست پیدا کرد. از دیگر ترک های این آلبوم می توان به آن آهنگ های پیروزی، نوار مشکی، خاموش، مارکت، کایکو، دلم تنگه و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این آلبوم، تنها متعلق به پوریا پوتک نیست و یک آلبوم با همکاری خواننده های نسل چهارم رپ فارسی می باشد. سان بوی، علی مجیدی، نثر و جولس از خوانندگانی هستند که پوتک را در تهیه این آلبوم یاری کردند. برای دانلود تمام آهنگ های پوریا پوتک یکجا که به آلبوم پیامبر اختصاص دارد، می توان به اسپاتیفای و یا دیگر اپلیکیشن های معتبر موسیقی مراجعه نمود.

معروف ترین آهنگها

آهنگ رپ ما ، پیروزی ، پدر و مادر ، توله سگ ، هکتور ، ۵ موزیک برتر است که هوادارن زیادی جذب این موزیکها شدند.

دختر پوریا پوتک

این رپر جوان در پیج اینستاگرام خود تصویری از یک دختر بچه منتشر کرد که موجب شد خبر هایی مبنی بر دختر پوریا پوتک به راه بیفتند. این خواننده با دختر اوکراینی به نام یولیا در سال ۲۰۱۴ آشنا شد و پس از سه سال دوستی، در سال ۲۰۱۷ با او به صورت رسمی ازدواج کرد. گفته می شود که این دو چهره یک دختر نیز دارند. اما باید بدانید که دختر او یک دختر ۸ الی ۱۰ ساله می باشد. از آنجایی که این دختر شباهت بسیار زیادی به جولیا دارد، احتمال می رود که دختر واقعی پوتک نباشد.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید